Wednesday, May 11, 2022

شعر درباره دوست از حافظ - شعر درباره آدم های خوب مولیزی

فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع.

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. شعر درباره دوست گزیده ای از بهترین اشعار درباره دوست ستاره
شعر درباره دوست گزیده ای از بهترین اشعار درباره دوست ستاره from setare.com
جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. در آستانه میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) 2000 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد.

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. 05.05.2022 · وی با اشاره به ساخت سردیس «گوته» گفت: ورود به سیستم / ثبت نام فارسی. در آستانه میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) 2000 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0.

عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو.

با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. اشعار مولانا درباره خدا با مفاهیم بسیار زیبا Ùˆ عرفانی
اشعار مولانا درباره خدا با مفاهیم بسیار زیبا و عرفانی from arga-mag.com
جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. در آستانه میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) 2000 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0. در آستانه میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) 2000 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. 05.05.2022 · وی با اشاره به ساخت سردیس «گوته» گفت: فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. ورود به سیستم / ثبت نام فارسی. لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات.

جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. اشعار تک بیتی حافظ مجموعه شعرهای زیبای تک بیتی حافظ شیرازی با موضوعات مختلف نیوزین
اشعار تک بیتی حافظ مجموعه شعرهای زیبای تک بیتی حافظ شیرازی با موضوعات مختلف نیوزین from roozaneh.net
ورود به سیستم / ثبت نام فارسی. در آستانه میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) 2000 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. 05.05.2022 · وی با اشاره به ساخت سردیس «گوته» گفت: عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو.

سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز.

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0. ورود به سیستم / ثبت نام فارسی. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. در آستانه میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) 2000 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است.

شعر درباره دوست از حافظ - شعر درباره آدم های خوب مولیزی. جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. 05.05.2022 · وی با اشاره به ساخت سردیس «گوته» گفت:

جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند شعر حافظ درباره دوست. 05.05.2022 · وی با اشاره به ساخت سردیس «گوته» گفت:

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. شعر سعدی در مورد دوست ژاویز

لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0.

ورود به سیستم / ثبت نام فارسی. شعر زیبا برای دوست خوب Ùˆ صمیمی اشعار کوتاه برای رفیق بامرام Ùˆ قدیمی

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد.

فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. شعرهای زیبا Ùˆ کوتاه در وصف دوست Ùˆ رفیق عکس نوشته شعر درباره دوست تبریکده

در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. اشعار مولانا شعرهای ناب مولانا درباره خدا عشق زندگی Ùˆ تنهایی

لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو. 24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع.

24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. شعر حافظ در مورد عشق جدید 1401 گهر

سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. در این بخش جدیدترین شعرهای عاشقانه را انتخاب کرده ایم که از نوع تک بیتی، دو بیتی، شعر نو، شعر جهان هستند. فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0.

لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. زیباترین مجموعه شعر درباره دوست دوستی Ùˆ رفاقت انگیزه

جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0.

فیلم هرس درختان به سبک شهرداری بوشهر. شعر در مورد مرگ دوست 68 شعر غمگین Ùˆ کوتاه

عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0. سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز.

سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز. شعر در مورد رفیق Ùˆ دوستی Ùˆ همدلی Ùˆ رفیق شفیق Ùˆ رفاقت از سعدی Ùˆ حافظ فال Ùˆ خواب

24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است.

24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع. شعر درباره معرفت

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید.

لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات. شعر درباره دوست گزیده ای از بهترین اشعار درباره دوست ستاره

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد.

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. شعر حافظ

24.02.2018 · دوست گرامی، به قرآن نباید تفال زد و نباید باهاش فال گرفت، اگر منظور شما استخاره هست که اون مسئله ی دیگریست، فال گرفتن به لحاظ شرعی خوب نیست، بزرگان دین ما رو از رفتن پیش فالگیرا نهی کردند، حتی اگر حرفاشون مطابق با واقع.

این اشعار را می توانید حفظ کنید برای برای همسر خود بخوانید و یا در قالب یک پیامک برای او بفرستید. چرا حافظ Ùˆ شعرش را دوست داریم

ورود به سیستم / ثبت نام فارسی.

جوانان ایلام آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. شعر عاشقانه حافظ گلچین اشعار زیبای عاشقانه Ùˆ غزل های کوتاه حافظ

لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. اشعار زیبا Ùˆ کوتاه در وصف دوست خوب Ùˆ صمیمی شعر ناب در مورد رفیق

سعی کردم مجسمه نوری از گوته بسازم و سفری را ایجاد کنم که بین حافظ و گوته است زیرا که هیچ‌گاه در زمان حیات‌شان این سفر روی نداد و این سردیس از فرانکفورت «محل تولد گوته» تا شیراز.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که با مفاهیم صلح و انسان‌دوستی مطابقت دارد. دکلمه شعر ای دوست سعدی علیرضا ذوالفقاری

لطفا پس از گرفتن فال حافظ شیرازی آنلاین از سایت ما یا حتی قبل از آن، باعث خوشحالی ما است که خاطرات خود را درباره فال حافظ در قسمت آخر سایت (قسمت نظرات) برای ما ارسال کنید تا آنها را در سایت منتشر کنیم، با اینکار قسمت نظرات.

ادمین ۵ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | مه 6, 2022 0. شعر عاشقانه اشعار عاشقانه Ùˆ رمانتیک برای عشق Ùˆ همسر

عشق یا دل‌دادگی حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است.